fredag den 10. februar 2012

Hejsa ;D

Hej som mit første indlæg ville jeg gerne vise et par billeder jeg selv har taget. 
Det er lidt af det min hverdag består af! ;D




Min fantastiske hund Calypso, som er 9 år og fylder 10 i år.


Han har ikke noget imod at blive taget billeder af. 
Nej, tværtimod sidder han bare stille og venter på at man fortæller ham han må gå. 
Er begyndt at tro at han nyder det!



Mig og min familie var i Paris, som man jo 
kalder "kærlighedens by." 
Det var en skøn tur, tager gerne med der hen igen!




I vores have har vores fugle jo også fået et lille hus.
Det ser de ud til at nyde meget af!!


De dejlige macarons som jeg smagte for første gang i Paris!
Senere prøvede min mor at lave dem, man må sige det ikke var vellykket!
De lignede lidt klatkager, men smagte fantastiskt!
Håber på min mor tør at lave dem igen, og så krydser jeg fingre for at det går bare lidt bedre! :-) 



Man bliver altid glad for en lille blomst i haven ;D

Savner solen, og sommerfuglene for tiden. 
Lige nu pakker jeg mig bare ind, og holder mig mest indenfor.

RIGTIG god weekend til jer alle! :-)

1 kommentar: